Нова публикация всеки ден!

18 March 2009

Как да инсталираме Windows 3.1 / 95 / 98 на Symbian OS телефон







Здравейте!Сега ще ви разасня всичко за тази напоследък нашумяла тема,а именно как да инсталирате Windows 3.1, 95 или 98 на вашия смартфон посредством DOSBox



1. Изтегляте ТОЗИ архив



2. В този архив има папка Install,в която ще намерите 7 файла - тях инсталирате в паметта на телефона си ( glib , pips_nokia_1_3_SS , RGA , SDL-1.2.13-s60-2.3.4_armv5 , ssl , stdcpp , stdioserver_s60_1_3_SS )



3.След това инсталираме самия емулатор DOSBox* на картата с памет



* в архива има два файла DOSBox_Full и DOSBox_Slim . В зависимост от това телефонът ви с колко RAM е инсталирате съответния емулатор.Телефоните с повече RAM са N95 8ГБ,N82,E90,E71 и при тях инсталирате DOSBox_Full , а при другите (E51,6120) DOSBox_Slim.



4.Време е и за самия Windows 95, чиито img файл можете да изтеглите от ТУК



5.В папка e:/data/ създайте чрез Active File , Y-Browser или X-plorer папка W95 (тоест e:/data/W95/) и поставете файла W95.img там.



6.Поставете файла dosbox.conf от архива в папка е:/data/



7.Стартирайте приложенито DOSBox от вашия телефон.Ако всичко е където трябва екрана трябва да се завърти в Landscape режим и да Ви излязат надписи, които почти не се разчитат заради ситния шрифт.Въпреки това мисля, че се забелязват последните 3 реда на които пише: Press 1 for Windows 3.1 Press 2 for Windows 95 Press 3 for Norton Commander 5



8.Натискате 2 и чакате... трябва да ви излезе логото на windows 95 (същото като това в началото на темата) след минута (поне при мен-всеки телефон различно) излиза черен екран... след малко повечко време ще забележите курсора на мишка и воала Windows 95



SCREENSHOT

12 comments:

  1. Възможен ли е същия вариант с windows mobile на symbian телефон nokia e66 рам 110 процесор почти 400mhz ако да можеш ли да пуснеш линк къде да го видим или да обесниш как става

    ReplyDelete
  2. то за 5800 някак не ми е ясно как се оправлява с тоя "тъч" екран някои да се е справял че аз натискам в единия краи то избира в другият краи ще е яко ако се оправи ако някои знае как става ще сам му благодарен

    ReplyDelete
  3. зна4и аз съм с нокиа 5530. Си4ко си върви перфектно, по план .Си4ко опраих инсталирах , но единствено файла SDL_1.2.13_s60_2.3.4_armv5 кат го инсталирам ми дава 4е е с истекал срок. продължавам и като стартирам файла DOSBOX той просто не ми тръгва. ПЛЙЙС ПОМОЩ!!!

    ReplyDelete
  4. Човек просто направи едно видео как става туй с УИНДОУС

    ReplyDelete
  5. ХА! ХА! ХА! Вий сте луди :D Туй само хора дет не са бачкали с въпросните бози биха искали да си ги паркират на скъпите телефони. 98 е върха на 9х системите и пак е бахти бозата а за 3.11(3.11 не 3.1 държа да отбележа) и 95 са без думи просто :D

    ReplyDelete
  6. Някой да е пробвал поз win 95 на 5530хр

    ReplyDelete
  7. Работи,ама как да оправлявам курсура кат телефона ми е фултчскрийн.Мога ама доста трудно.:( Някой мойе ли да помогне?

    ReplyDelete
  8. всичко инсталирам и пак не ми тръгва ако може човека с 5530 да обясни защото и аз съм със 5530

    ReplyDelete
  9. и разрешил ли е проблема с курсора да каже и на мен ми тръгна но проблема е курсора вече

    ReplyDelete
  10. Проблеми:
    1.Ако телефонът не е хакнат няма можете да инсталирате файла SDL-1.2.13-s60-2.3.4_armv5(инсталирането му е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!).Тогава трябва да го подпишете

    2.Трябва Файла Dosbox(ако сте с 5530 xm е задължително да инсталирате пуълната версия)да бъде инсталиран в ПАМЕТ НА ТЕЛЕФОНА!

    3.Важно е и да имате ВИРТУАЛНА КЛАВИАТУРА която можете да изтеглите от линка по-долу.

    http://www.ipmart-bg.com/showthread.php?p=16707#post16707

    4.След инсталирането на всичко е нужно телефона да се рестартира!!!!
    Надявам се да асъм помогнал.

    ReplyDelete
  11. Скоро може да направя видео на това как става с от инсталацията до уиндолса.

    Все още не сум намерил решение.Единственотоза което се сештам е да се свърже безжична мишка към GSM-a. :)

    ReplyDelete
  12. Линка не работи

    ReplyDelete